Чи знаєте ви, що:
діагностика двигунів Subaru вимагає особливого підходу. За допомогою нашого обладнання є можливість зробити лік тест (leak-test), а також спеціальною відеокамерою зазирнути в циліндри, заміряти компресію або зробити іншу операцію.
оппозитний двигун BOXER має свої особливості, які під силу лише досвідченим професіоналам. Наприклад, алюмінієвий блок циліндрів при високих навантаженнях і температурах деформується і тому при ремонті доводиться робити глибшу діагностику.
прошивка блоку управління двигуном (ECU) дозволяє налаштувати роботу мотора так, щоб виключити неполадки та відкати кутів запалювання у випадках застосування неякісного палива. При прошивці ECU для вітчизняного палива досягається найбільш ефективна робота двигуна, збільшується прийомистість та потужність, а в деяких режимах навіть зменшується витрата палива.
крім того, прошивка є своєрідним захисником двигуна від руйнівної детонації при використанні неякісного палива. (Спочатку більшість автомобілів Subaru налаштовані на пальне з октановим числом 100, а їзда на більш низькоякісному, негативно позначається на всіх характеристиках двигуна і його ресурсі, аж до виходу з ладу).
також за допомогою перепрошивки ECU можна перейти на EURO 2, з відключенням EGR, каталізатора і другого лямбда зонда.
Таким чином, програмна перепрошивка та налаштування блоку керування двигуном дозволяє не тільки позбутися «заступу», та іншого «головного болю», а й отримати повністю оновлений, «адекватний» автомобіль. Вам сподобається.
Приїжджайте, і ми не тільки відремонтуємо двигун вашої улюбленої машини, але і за вашого бажання, зробимо двигун потужнішим і надійнішим. Також у нас завжди є альтернативні варіанти установки вже зібраного мотора після ребілда, що обійдеться вам дешевше.